måndag 13 oktober 2014

Happy Halloween

I sista minuten blev jag färdig med detta Halloween-kort för att delta i en utmaning som Kenny K´s Krafty Krew har. Denna gång är utmaningen Orange & Black.

Hade från början tänkt göra ett vanligt kort som jag brukar, men kom på (också i sista minuten) att jag ville prova göra ett bokkort. Har aldrig gjort ett sådant tidigare och hade varken mall eller annat att tillgå, men lyckades få ihop det ändå till slut. Puh!

Den färglagda stämpeln på framsidan heter LaSpydia och på insidan sitter söta Trixxie Treat, båda är från Kenny K. Spindlarna som finns på kortet har min man tillverkat (det finns två stycken, dock lite svåra att se). Även detta i sista minuten då jag plötsligt kom på att en spindel nog borde vara med. Naturligtvis hade jag ju inte några sådana på lager så min man ryckte snällt in. Tack tack. Pussar till dig. De är så naturtrogna att jag nästan inte vill ta i dem, då jag är sjukligt rädd för spindlar. De är ju två också...

Här är i allafall min Halloween-skapelse med spindlar och allt:












Olas spindel...



Tack för besöket!
Kram Lisa






1 kommentar:

Annette sa...

WOW! Dina skapelser är helt enastående! Din förmåga att lägga till så många spännande detaljer är helt makalös!
Tror du har förstått att jag älskar detta!!!
Tack för att du än en gång delar med dig och deltar i vår utmaning hos KennyK's Krafty Krew!
Kramar Annette